Zabić Fortnite nie powiodło się: publiczność Apex Legends nadal spada

Zabić Fortnite nie powiodło się: publiczność Apex Legends nadal spada

W dniu premiery Apex Legends miał efekt bomby. Wszystkie usługi streamingowe i hosting wideo były wypełnione niezwykle popularną grą. Pytanie tylko, jak długo to potrwa i czy Respawn Entertainment będzie w stanie utrzymać tak dużej publiczności. Jak się okazało, nie mógł. 

Dlaczego tak

Teraz Apex Legends oddał pierwszeństwo w Twitch byłym liderom - Fortnite i League of Legends. W momencie publikacji wiadomości, liczba widzów spadła z 200 tysiąc do 36 tysiąc. Powód spadku znajduje się w słabym wsparciu gry. Od premiery Respawn Entertainment dodała do Apex odznaki walki, co spowodowało negatywną reakcję wśród graczy i jednego bohatera. W tym czasie, Epic Games wzięła pod uwagę sukces swojego głównego konkurenta i dodała w Fortnite system markerów i przebudzeń, znacznie zwiększając dynamikę rozgrywki. Dla królewskich bitw
jest typowym monotonna rozgrywka, a gdy do gry niczego nie dodaje się, gracze zaczynają ich zostawiać - tego Respawn nie wzięła pod uwagę. Jeśli tak będzie kontynuować nadal, Apex Legends ryzykuje powtórzyć „sukces» Black Ops 4, który, mimo obiecującego początku, teraz tylko pasie z tyłu.

Źródło:  Polygon

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();