Remedy "rebranded": ruszyła kreatywna kampania reklamowa dodatku fabularnego Night Springs do gry Alan Wake 2

Autor: Anton Kratiuk | 29.05.2024, 22:54
Remedy "rebranded": ruszyła kreatywna kampania reklamowa dodatku fabularnego Night Springs do gry Alan Wake 2

Wiadomojuż, że dyrektor kreatywny i główny scenarzysta Remedy Entertainment, Sam Lake, weźmie udział w ceremonii otwarcia Summer Game Fest.

Podobno deweloper osobiście zaprezentuje pierwszy dodatek Night Springs do wysoko ocenianego horroru Alan Wake 2. A dziś studio rozpoczęło nietypową i elegancką kampanię marketingową, do zrozumienia której potrzebna jest znajomość języka angielskiego.

Co wiadomo

Na stronie X i kanale YouTube pojawiła się zaskakująca metamorfoza: zamiast logo z nazwą Remedy Entertainment (w języku angielskim jednym ze znaczeń tego słowa jest "medicine/drug") widnieje teraz Poison Pill Entertainment ("trująca pigułka").

Zgodnie z logo, firma została założona w 1995 roku w fikcyjnym miasteczku Night Springs, które odgrywa ważną rolę w fabule obu części Alana Wake'a.

Remedy "rebranded": ruszyła kreatywna kampania reklamowa dodatku fabularnego Night Springs do gry Alan Wake 2-2

Nietrudno się domyślić, że w ten sposób fiński deweloper sugeruje prezentację dodatku Night Springs.

O pierwszym dodatku do Alan Wake 2 nie wiemy jeszcze zbyt wiele: na pewno gracze wcielą się w uczestników fikcyjnego programu telewizyjnego Night Springs.

Źródło: Remedy