Remedy "rebranded": ruszyła kreatywna kampania reklamowa dodatku fabularnego Night Springs do gry Alan Wake 2

Wiadomojuż, że dyrektor kreatywny i główny scenarzysta Remedy Entertainment, Sam Lake, weźmie udział w ceremonii otwarcia Summer Game Fest.

Podobno deweloper osobiście zaprezentuje pierwszy dodatek Night Springs do wysoko ocenianego horroru Alan Wake 2. A dziś studio rozpoczęło nietypową i elegancką kampanię marketingową, do zrozumienia której potrzebna jest znajomość języka angielskiego.

Co wiadomo

Na stronie X i kanale YouTube pojawiła się zaskakująca metamorfoza: zamiast logo z nazwą Remedy Entertainment (w języku angielskim jednym ze znaczeń tego słowa jest "medicine/drug") widnieje teraz Poison Pill Entertainment ("trująca pigułka").

Zgodnie z logo, firma została założona w 1995 roku w fikcyjnym miasteczku Night Springs, które odgrywa ważną rolę w fabule obu części Alana Wake'a.

Nietrudno się domyślić, że w ten sposób fiński deweloper sugeruje prezentację dodatku Night Springs.

O pierwszym dodatku do Alan Wake 2 nie wiemy jeszcze zbyt wiele: na pewno gracze wcielą się w uczestników fikcyjnego programu telewizyjnego Night Springs.

Źródło: Remedy

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();