Valve aktywnie pracuje nad wprowadzeniem funkcji nagrywania ekranu do platformy gier Steam

Valve aktywnie pracuje nad wprowadzeniem funkcji nagrywania ekranu do platformy gier Steam

Firma Valve, znana ze swojej platformy dystrybucji gier Steam, aktywnie pracuje nad stworzeniem funkcji nagrywania ekranu w grach. Informuje o tym twórca SteamDB i dataminer Pavel Djundik. Innowacja ta pozwoli graczom na łatwe dzielenie się swoimi osiągnięciami i momentami w grach bezpośrednio w społeczności Steam.

Co wiadomo

Do tej pory nagrywanie rozgrywki wymagało korzystania z programów lub narzędzi innych firm, takich jak Game Bar Microsoftu lub specjalnego oprogramowania od producentów kart graficznych.

Obecnie, używając klawisza F12 w grach obsługujących nakładkę Steam, można wykonywać zrzuty ekranu w celu łatwego udostępniania ich w mediach społecznościowych lub społeczności Steam. Dodatkowo, każde konto zapewnia 1 GB miejsca w chmurze na zrzuty ekranu z gier, ustawienia, zapisy, statystyki profilu i nie tylko. Nowa funkcja ma być tak łatwa w użyciu, jak istniejąca funkcja udostępniania zrzutów ekranu dostępna dla użytkowników Steam od 2011 roku.

Jedną z cech nadchodzącej funkcji jest nagrywanie w tle, które pozwoli graczom na nagrywanie gry bez konieczności ręcznego uruchamiania nagrywania za każdym razem. Oczekuje się również wprowadzenia funkcji oznaczania osi czasu, co ułatwi znajdowanie i udostępnianie interesujących momentów w grze.

Szczegóły dotyczące daty premiery i dodatkowych funkcji są na razie trzymane w tajemnicy. Ta innowacja obiecuje znacznie uprościć proces udostępniania momentów z gry i uczynić go bardziej dostępnym dla szerszej publiczności.

Źródło: IT Home

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();