Firma Razer obiecała wypuścić markowy toster dla chleba
CEO Razer powiedział fanom, że przez kilka następnych lat, firma wyda toster pod swoją marką.
Gdzie tkwi sedno
Jeszcze w 2013 zagorzali fani firmy stworzyli stronę na Facebooku zatytułowaną Daj nam toster Razer (z ang. „Daj nam toster Rezer»). Następnie w 2016 roku, firma podniosła żart i na cześć Prima Aprilis ogłosił wideo z nowości. Naturalnie, to napędziło zainteresowanie użytkowników i zaczęli prosić nawet więcej CEO Min-Liang Tan (Min-Liang Tan) wdrożyć pomysł w rzeczywistość.
Prezes zgodził się, ale pod warunkiem, że strona osiągnie 1 mln polubiueń. Dodał, że użytkownicy mogą robić tatuaże i publikować swoje zdjęcia (1 tatuaż odpowiada 100 tys likeów). A teraz, po 5 latach, Strona przekroczyła 44 tys. Ponadto, dla wszystkich działań rozmieścili 12 zdjęć tatuaży.
Min-Liang Tan obiecał zebrać grupę projektantów i inżynierów, aby rozpocząć projekt. Kiedy dokładnie ukaże i ile to będzie kosztować nowość, jeszcze nieznane.
Źródło: Facebook