Ubisoft oferuje graczom pieniądze na opinie o grach
Firmy zajmujące się grami często zwracają się do usług badaczy rynku, którzy mówią im, co lubią dziś graczy. Ubisoft postanowił pójść dalej i osobiście dowiedzieć się o preferencjach graczy, pytając bezpośrednio.
Co wiadomo
Jeśli wierzyć GameRant, Firma zaczęła wysyłać zaproszenia do udziału w ankiecie. List mówi, że Ubisoft lubi słuchać, jak fani grają i dowiadują się o produktach, więc marketerzy postanowili stworzyć kwestionariusz. Jeśli wierzyć firmie, to następnie po zdaniu testu, uczestnik będzie miał szansę stać się częścią badań, za które zostanie wynagrodzony.
W ankiecie Ubisoft próbuje dowiedzieć się, jak często grasz, jakich sieci społecznościowych używasz i jakie franczyzy najbardziej Cię interesują. Istnieją również pytania dotyczące preferowanych filmów, muzyki i źródeł informacji, takich jak strony internetowe, blogi itd. Dane uzyskały plany firmy Ubisoft do wykorzystania w celu poprawy marketingu.
Po przejściu ankiety gracze zostaną poproszeni o podanie swoich danych kontaktowych, co pozwoli im zostać uczestnikiem badania.
Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu Ubisoft uruchomił program do łapania błędów w Rainbow Six Siege, dzięki któremu gracze będą otrzymywać nagrody za znalezione błędy .