Dragon Age: The Veilguard zaoferuje elastyczne poziomy trudności i opcje dostępności - nowa gra BioWare będzie grywalna dla wszystkich kategorii użytkowników.

W sieci wciąż pojawiają się ważne szczegóły na temat Dragon Age: The Veilguard RPG.

Dziennikarze Game Informera ponownie porozmawiali z reżyserką gry Corinne Busche, która tym razem opowiedziała o dostępności gry.

Co wiemy

Deweloperzy z BioWare podzielili się informacją, że wszystkie elementy The Veilguard tworzone są z myślą o maksymalnej inkluzywności. Przejawia się to nie tylko w ogromnej liczbie ustawień w edytorze postaci, które pozwalają na stworzenie absolutnie dowolnego bohatera, ale także w opcjach trudności gry.

Corinne Bouchet podkreśliła, że Dragon Age: The Veilguard ma trzy główne tryby, które projektanci gry nazywają "stylami gry", czyli zasadniczo standardowymi poziomami trudności, które zawierają szereg ustawień dostępności.

  • "Storyteller" (Opowiadacz) - dla tych, którzy są zainteresowani wyłącznie fabułą i nie chcą skomplikowanych walk;
  • "Adventurer" (Poszukiwacz przygód) - zrównoważony poziom trudności dla przeciętnego użytkownika;
  • "Nightmare" (Koszmar) - poziom trudności dla hardkorowych graczy, którego nie można zmienić w trakcie gry.

Istnieje jeszcze jeden wariant "stylu gry" - "Unbound" (Bez ograniczeń). Umożliwia on dostosowanie wszystkich elementów gry do własnych upodobań. Można na przykład włączyć pomoc w celowaniu, dostosować liczbę wrogów i ich charakterystykę.

Reżyser gry jest pewien, że taka zmienność pomoże wszystkim kategoriom graczy cieszyć się Dragon Age: The Veilguard.

Kiedy się spodziewać

Dragon Age: The Veilguard ukaże się pod koniec 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Game Informer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();