System walki w Avowed stał się "bardziej soczysty i dynamiczny": deweloperzy z Obsidian wysłuchali krytyki graczy i wprowadzili znaczące ulepszenia

Pierwsze obszerne demo rozgrywki ambitnej gry RPG Obsidian Entertainment Avowed miało miejsce na pokazie Xbox Developer_Direct w styczniu 2024 roku.

Większości graczy spodobało się to, co zobaczyli, ale niektórzy zauważyli, że system walki wyglądał nieco dziwnie, niezgrabnie i nieco przestarzale. Wkrótce potem dyrektor ds. gier Carrie Patel zareagowała na reakcję publiczności i obiecała, że deweloperzy wezmą pod uwagę krytykę i poprawią bitwy do premiery gry.

Co wiemy

W artykule opublikowanym przez Windows Central, Carrie Patel i główny projektant rozgrywki Gabe Paramo ujawnili, że ich zespół wprowadził wiele zmian w systemie walki Avowed, aby wyglądał "bardziej soczyście i dynamicznie". W szczególności przyspieszyli niektóre ciosy, dodali więcej efektów wizualnych, usunęli opóźnienia podczas zamachów i pracowali nad ścieżką dźwiękową.

Deweloperzy są pewni, że obecna wersja systemu walki jest znacznie lepsza niż ta, która została zademonstrowana w styczniu, więc gracze nie powinni być rozczarowani.

Prawdopodobnie kolejny pokaz Avowed z ulepszonym systemem walki odbędzie się na gamescom 2024, ponieważ Microsoft ma największe stoisko w historii targów i dziwne byłoby nie pokazać tam gry, której premiera spodziewana jest jesienią na PC i Xbox Series.

Avowed będzie dostępne od razu w Game Pass.

Źródło: Windows Central

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();