Black Myth: Wukong będzie miał tylko jeden dostępny poziom trudności, który będzie dość trudny
Game Science, deweloper Black Myth: Wukong, stara się unikać kojarzenia swojej gry z gatunkiem Soulslike. Jednak pomimo tych starań, nadchodzące RPG akcji będzie miało kilka cech charakterystycznych dla tego podgatunku. W szczególności gra będzie miała jeden poziom trudności, który ma być dość trudny.
Co wiemy
W wywiadzie dla VGC, Game Science powiedziało, że Black Myth: Wukong nie będzie miał ustawienia trudności, a gracze powinni przygotować się na różne stopnie trudności w całej grze. Studio podkreśliło, że w grze pojawi się wiele walk z bossami, które będą wymagały podejścia prób i błędów, podobnie jak w grach pokroju Souls, gdzie gracze mogą spodziewać się trudnych bossów i częstych zgonów:
"Nie można zmienić poziomu trudności, ale nie pozostaje on taki sam przez całą grę. Filozofia jest taka, że gracze walczą jak bohaterowie. Podczas tworzenia gry musieliśmy dokonać wielu trudnych wyborów.
Zdecydowaliśmy się dać graczowi wiele prób, aby po każdej bitwie mógł zastanowić się, jaki jest najlepszy sposób walki w danej bitwie".
Gdzie można zagrać?
Black Myth: Wukong, który ukaże się 20 sierpnia, będzie dostępny na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.