Nokk i Warden w akcji: wszystko, co musisz wiedzieć o nowych agentach Rainbow Six Siege
Ubisoft udostępnił szczegółowe informacje o nowych agentach, którzy pojawią się w Rainbow Six Siege wraz z wydaniem Operation Phantom Sight. W poprzednich publikacjach deweloperzy powiedzieli, że w tym sezonie do gry wejdą Nyokk i Sentinel. Teraz Ubisoft ujawnił więcej szczegółów na temat swoich gadżetów, a także zalet i wad na polu bitwy.
Strażnik
Jak wspomniano w przeciekach, James Bond lokalnej produkcji otrzymał „inteligentne okulary”, które pomagają mu widzieć przez dym i dają odporność na oślepiające granaty. Opiekun może korzystać z funkcji urządzenia przez ograniczony czas, więc uruchamianie karty z dołączoną ochroną przed „oslepiającymi granatami” nie zadziała. Niemniej jednak bateria punktów ładuje się z czasem i może być użyta nieskończoną liczbę razy podczas bitwy.
Ubisoft zauważył, że okulary działają lepiej, gdy Guardian nie porusza się, dlatego mądrze jest wybierać pozycje podczas korzystania z gadżetu. Należy również obawiać się urządzeń Thatcher i IQ, które mogą wyłączyć urządzenie lub wykryć je, znając pozycję Strażnika.
gnocchi
W arsenale Gnocchi jest gadżet, który sprawia, że staje się niewidoczną dla kamer i zagłusza brzmienie kroków podczas chodzenia. W przeciwieństwie do punktów Strażnika, urządzenie operacyjne nie wymaga ładowania po każdym użyciu, ale jednocześnie ma ograniczoną ilość ładunków na rundę.
W trybie niewidzialnym zwykłe kamery nie zauważą Gnocci, ale opóźnienia mogą wskazywać na jej obecność. Dopóki Gnocca idzie z normalną prędkością, zakrada się, zmienia broń lub ładuje, pozostaje niewidoczna dla kamer. Jeśli agent chce uruchomić lub wykonać inną „niestandardową akcję”, gadżet zacznie się opóźniać, rozdając swoją obecność. Możesz również wykryć Gnoccę przez zakłócenia pochodzące z kamer Mozzy i Echo lub z pomocą ladunku wybuchowego agenta Lision, który zmusi gadżet do opóźnienia z powodu obrażeń od kolców.
Obaj agenci będą dostępni dla właścicieli Year 4 Pass w dniu premiery, a pozostali gracze będą mogli kupować myśliwce za walutę wewnątrz gry siedem dni po premierze.