Bungie zmienia swoje podejście do systemu rozwoju sieciowej strzelanki Destiny 2: nowe wydarzenia będą pojawiać się na początku każdego aktu zamiast raz w tygodniu

Bungie Studios zorganizowało transmisję, podczas której opowiedziało o zmianach w systemie rozwoju sieciowej strzelanki Destiny 2, które rozpoczną się wraz z drugim aktem rozszerzenia The Final Shape.

Co już wiadomo

Wcześniej deweloperzy planowali, że co tydzień w grze będą pojawiać się nowe elementy ujawniające fabułę DLC i ogólne wydarzenia z uniwersum Destiny.

Biorąc jednak pod uwagę skargi graczy, że informacje pojawiają się w zbyt małych porcjach, autorzy zrewidowali swoje podejście i teraz historia będzie kontynuowana nie raz w tygodniu, ale na początku każdego aktu - raz na sześć tygodni.

Kolejny taki akt rozpocznie się 16 lipca i zaoferuje graczom nowe zadania, bronie, pancerze i nie tylko.

Ogólnie rzecz biorąc, Bungie porzuca sezonowy model rozwoju Destiny 2, który istniał od lat, i spróbuje rozwinąć grę za pomocą systemu epizodycznego, który zacznie być wdrażany w październiku.

Źródło: Destiny 2

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();