Kooperacyjny It Takes Two nosił pierwotnie nazwę kodową Project Nuts: atmosfera gry na wczesnych etapach rozwoju była mroczniejsza

Autor: Vladislav Nuzhnov | 12.07.2024, 11:54
Kooperacyjny It Takes Two nosił pierwotnie nazwę kodową Project Nuts: atmosfera gry na wczesnych etapach rozwoju była mroczniejsza

Kooperacyjne It Takes Two zdobyło nagrodę Gry Roku podczas The Game Awards 2021. Gra stała się prawdziwym hitem, a studio Hazelight postanowiło pokazać nam wczesne grafiki koncepcyjne gry.

Co wiemy

Gra pierwotnie nosiła nazwę kodową Project Nuts. Atmosfera gry była początkowo mroczniejsza. Grafika koncepcyjna, która przedstawia garaż, w którym rozgrywa się pierwszy epizod gry, pokazuje kilka młotków, śrubokrętów i innych materiałów budowlanych, a jednym z bossów miała być Królowa Gwoździ.

I jak mówi Josef Fares, szef studia, "czasami gra mówi nam, gdzie chce iść", więc ostatecznie otrzymaliśmy bardziej kolorową przygodę, która przypadła do gustu milionom ludzi.

Wcielamy się w Cody'ego i May, parę na skraju rozwodu. Ich córka, nie zdając sobie z tego sprawy, zamieniła swoich rodziców w lalki, a teraz muszą oni przeżyć niezapomnianą przygodę, naprawić swoje relacje, ponownie stać się ludźmi i wrócić do swojej córki. Gracze znajdą tu różnorodne postacie i lokacje: od agresywnego odkurzacza w rodzinnym garażu po wojnę między myszami i osami na drzewie na podwórku. Każdy poziom ma nową mechanikę i tryby. Jest poziom, który kopiuje Diablo i inny, w którym musisz ścigać się z żabami. Jest więc mało prawdopodobne, aby gra się nudziła, a jedna zakupiona wersja wystarczy, aby ukończyć grę.

Źródło: @HazelightGames

PC