Całkowity przychód branży gier osiągnie niewiarygodną kwotę 300 miliardów dolarów w ciągu najbliższych trzech lat

Całkowity przychód branży gier osiągnie niewiarygodną kwotę 300 miliardów dolarów w ciągu najbliższych trzech lat

Branża gier szybko ewoluuje, a gry free-to-play i mikrotransakcje stają się coraz bardziej powszechne. Pomimo rosnących kosztów konsol i gier, gracze dostosowują się do tych zmian.

Co wiemy.

Prognozuje się, że globalne przychody z gier przekroczą 300 mld USD do 2027 r., rosnąc przy CAGR na poziomie 9% z 199 mld USD w 2022 r. do 307 mld USD w 2027 r. Młodzi gracze (w wieku 13-17 lat) spędzają obecnie 40% więcej czasu grając w gry niż oglądając telewizję.

Znaczące inwestycje, takie jak przejęcie Activision przez Microsoft, napędzają wzrost we wszystkich obszarach, w tym w e-sporcie i grach mobilnych. Streamerzy i influencerzy gamingowi stają się gwiazdami multimediów, przyciągając miliony widzów i generując znaczące przychody.

Wraz z postępem technologicznym i wydaniem oczekiwanych gier, takich jak GTA 6, branża gier ma szansę przewyższyć film, muzykę i telewizję pod względem wartości i wpływu.

Źródło: insider-gaming

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();