Każdy będzie zadowolony z Black Myth: Wukong: Twórcy Game Science zaimplementowali adaptacyjny system trudności w grze akcji

Autor: Anton Kratiuk | dzisiaj, 14:16
Każdy będzie zadowolony z Black Myth: Wukong: Twórcy Game Science zaimplementowali adaptacyjny system trudności w grze akcji

Gra akcji Black Myth: Wukong to najbardziej oczekiwana nowość 2024 roku na Steam. Gra o Małpim Królu wzbudza duże zainteresowanie ze względu na złożoną rozgrywkę i imponujące wykonanie techniczne. Wiele osób porównuje Black Myth: Wukong do projektów FromSoftware i innych gier z gatunku soulslike, choć twórcy wielokrotnie podkreślali, że nie jest to do końca prawdą.

Wcześniej informowano, że gra będzie posiadała jeden poziom trudności, ale okazało się, że studio Game Science kreatywnie podeszło do realizacji swoich pomysłów również w tym przypadku.

Co wiadomo

Bloger GermanStrands poinformował o ciekawym niuansie dotyczącym Black Myth: Wukong. Według jego danych gra zaoferuje adaptacyjny poziom trudności, dzięki czemu walki z niektórymi bossami będą zmieniać się w zależności od umiejętności i poczynań gracza.

Informator podkreślił, że jeśli gracz dobrze poradzi sobie w pierwszej fazie walki z bossem, gra aktywuje kolejną fazę walki, w której wróg zyskuje dodatkowe zdolności, a tym samym trudniej go pokonać.

Z kolei jeśli gracz po kilku próbach nie jest bliżej zwycięstwa, walka z bossem może zostać ograniczona do jednej fazy.

W ten sposób zarówno hardkorowi gracze dostaną to, czego chcą, jak i mniej przygotowani gracze będą mogli przejść Black Myth: Wukong.

Kiedy się spodziewać

Black Myth: Wukong ma zostać wydany 20 sierpnia 2024 roku. Gra ukaże się najpierw na PS5 i PC, a później będzie dostępna również na Xbox Series.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

  • Dziennikarze wiodących mediów gamingowych zapoznali się z wersją demonstracyjną Black Myth: Wukong i opublikowali entuzjastyczne zapowiedzi.
  • Walki z bossami w Black Myth: Wukong w 4K przy 60 FPS

Źródło: @GermanStrands