Nabywcy Samsung Galaxy Buds 3 Pro z Korei Południowej masowo narzekają na niską jakość wykonania nowych słuchawek

Nabywcy Samsung Galaxy Buds 3 Pro z Korei Południowej masowo narzekają na niską jakość wykonania nowych słuchawek

Samsung tymczasowo zawiesił w niektórych krajach zamówienia przedpremierowe na swoje nowe słuchawki bezprzewodowe Galaxy Buds 3 Pro z powodu problemów z jakością wykonania.

Co wiadomo

Niektórzy użytkownicy z Korei Południowej, którzy otrzymali słuchawki przed terminem, zgłosili wady montażowe, takie jak nierówne szczeliny, problemy z wykończeniem i źle ustawione paski LED. Zdarzały się również przypadki rozerwania silikonowych końcówek dousznych słuchawek po wyjęciu z etui.

Samsung powiedział, że pracuje nad poprawą kontroli jakości i przeprosił konsumentów za niedogodności. Firma obiecała dokładnie sprawdzić wszystkie procesy przed oficjalną premierą słuchawek w Korei, która zaplanowana jest na 24 lipca. Użytkownicy, którzy napotkają problemy, mogą wymienić lub zwrócić produkt w centrach serwisowych.

Zamówienia przedpremierowe na Galaxy Buds 3 Pro są kontynuowane w Indiach, Stanach Zjednoczonych i innych krajach, choć daty dostaw w USA zostały przesunięte na 28 sierpnia. W Wielkiej Brytanii niektórzy użytkownicy zostali powiadomieni o opóźnionych dostawach. Samsung ma nadzieję, że ulepszone środki kontroli jakości zapobiegną takim incydentom w przyszłości.

Źródło: Samsung, Sammobile

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();