Star Wars Outlaws ma największy budżet reklamowy spośród wszystkich gier Ubisoft - firma jest przekonana o sukcesie tej gry akcji.
Ubisoft nie skąpi pieniędzy na kampanie marketingowe swoich gier - zawsze są one zakrojone na szeroką skalę, kreatywne i kosztowne. Wygląda jednak na to, że firma przebije samą siebie reklamą Star Wars Outlaws.
Po publikacji raportu finansowego szef Ubisoft Yves Guillemot rozmawiał z inwestorami i wspomniał o ciekawym fakcie.
Co wiadomo
Yves Guillemot powiedział, że Ubisoft jest pewny sukcesu gry akcji Star Wars Outlaws i nie szczędzi pieniędzy na kampanię promocyjną.
Liczymy na udaną premierę Star Wars Outlaw. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier w branży w tym roku, co jest poparte silnym pozytywnym sentymentem w społeczności, a także największą kampanią marketingową gier Ubisoft.
Optymizm Yves Guimault jest zrozumiały, ponieważ jest to pierwsza gra Star Wars z pełnym otwartym światem i pierwszy nowy projekt od ponad dekady, który nie został opracowany przez Electronic Arts. Poza tym, trudno wyobrazić sobie bardziej popularną i znaną serię niż Gwiezdne Wojny.
Patrząc jednak na najnowsze materiały, gracze powątpiewali w jakość Outlaws, na co Ubisoft udziela kategorycznej odpowiedzi: z grą wszystko jest w porządku i nikt nie będzie przekładał jej premiery.
Kiedy czekać
Gracze będą mogli upewnić się co do jakości Star Wars Outlaws już 30 sierpnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Źródło: Insider Gaming