Spiritborn nie jest zwykłym bohaterem MMO: Blizzard wykazał się kreatywnością, tworząc nową klasę w Diablo IV.

Kilka dni temu Blizzard zaprezent ował Spiritborn - nową klasę postaci w Diablo IV, która pojawi się w grze wraz z premierą dodatku Vessel of Hatred.

Deweloperzy zaprezentowali wówczas umiejętności Spiritborna związane z przywoływaniem duchowych zwierząt - jaguara, goryla, orła i gigantycznej stonogi - i zapowiedzieli, że będzie to najszybsza klasa w serii Diablo. Teraz deweloperzy podzielili się swoim podejściem do tworzenia tej klasy.

Co wiadomo

Projektant gier Blizzarda Bjorn Mikkelson udzielił wywiadu Gamesradar+, w którym wyjaśnił, że jego zespół nie chciał tworzyć kolejnej klasy związanej z przywoływaniem zwierząt, jak w większości MMO i gier podobnych gatunków.

Deweloper wyjaśnił, że stworzenia nie będą towarzyszyć bohaterowi przez cały czas, ale przybędą na ratunek, gdy ten je przywoła i pomogą w walce. Każde ze zwierząt ma wiele unikalnych zdolności i można je dowolnie łączyć.

Podczas prac nad Spiritborn projektanci gry wymyślili ponad 60 ciekawych i ekscytujących zdolności bohatera i jego duchów, ale nie wszystkie z nich trafią do gry, ale wybór i tak będzie ogromny.

Blizzard chciał podkreślić silny związek Spiritborn z naturą: istnieje stała harmonijna interakcja między ludzką i duchową stroną tej klasy.

Kiedy się spodziewać

Dodatek Vessel of Hatred ukaże się 8 października jednocześnie na PC (Battle.net i Steam) oraz konsolach PlayStation i Xbox obu obecnych generacji.

Źródło: Gamesradar+

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();