Wirtualne kości zawiodły Larian Studios: testy siódmej łatki do Baldur's Gate 3 pilnie przełożone

Duża, siódma aktualizacja do gry RPG Baldur's Gate 3 miała zostać przetestowana dzisiaj (22 lipca), ale deweloperzy napotkali nieprzewidziane okoliczności.

Co wiadomo

Larian Studios poinformowało, że w procesie naprawiania błędów niespodziewanie odkryto, że jedna z głównych mechanik Baldur's Gate III - wirtualny rzut kostką - przestała działać. Bez tej opcji większość elementów gry po prostu nie działa, a przyczyna problemu nie została jeszcze ustalona.

Twórcy przepraszają i obiecują przeprowadzenie zamkniętych testów pod koniec tego tygodnia, dokładna data zostanie podana w późniejszym terminie.

Póki co, Larian Studios oferuje spojrzenie na główne funkcje łatki 7, w tym poprawki błędów, drobne poprawki błędów i dodatkowe sceny inscenizowane dla niektórych postaci. Główną nowością będzie jednak pełnoprawny edytor niestandardowych modyfikacji, dzięki któremu gracze będą mogli samodzielnie tworzyć całe historie.

Źródło: Baldur's Gate 3

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();