Wirtualne kości zawiodły Larian Studios: testy siódmej łatki do Baldur's Gate 3 pilnie przełożone

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 22:16
Wirtualne kości zawiodły Larian Studios: testy siódmej łatki do Baldur's Gate 3 pilnie przełożone

Duża, siódma aktualizacja do gry RPG Baldur's Gate 3 miała zostać przetestowana dzisiaj (22 lipca), ale deweloperzy napotkali nieprzewidziane okoliczności.

Co wiadomo

Larian Studios poinformowało, że w procesie naprawiania błędów niespodziewanie odkryto, że jedna z głównych mechanik Baldur's Gate III - wirtualny rzut kostką - przestała działać. Bez tej opcji większość elementów gry po prostu nie działa, a przyczyna problemu nie została jeszcze ustalona.

Twórcy przepraszają i obiecują przeprowadzenie zamkniętych testów pod koniec tego tygodnia, dokładna data zostanie podana w późniejszym terminie.

Póki co, Larian Studios oferuje spojrzenie na główne funkcje łatki 7, w tym poprawki błędów, drobne poprawki błędów i dodatkowe sceny inscenizowane dla niektórych postaci. Główną nowością będzie jednak pełnoprawny edytor niestandardowych modyfikacji, dzięki któremu gracze będą mogli samodzielnie tworzyć całe historie.

Źródło: Baldur's Gate 3