Wirtualne kości zawiodły Larian Studios: testy siódmej łatki do Baldur's Gate 3 pilnie przełożone
Duża, siódma aktualizacja do gry RPG Baldur's Gate 3 miała zostać przetestowana dzisiaj (22 lipca), ale deweloperzy napotkali nieprzewidziane okoliczności.
Co wiadomo
Larian Studios poinformowało, że w procesie naprawiania błędów niespodziewanie odkryto, że jedna z głównych mechanik Baldur's Gate III - wirtualny rzut kostką - przestała działać. Bez tej opcji większość elementów gry po prostu nie działa, a przyczyna problemu nie została jeszcze ustalona.
Twórcy przepraszają i obiecują przeprowadzenie zamkniętych testów pod koniec tego tygodnia, dokładna data zostanie podana w późniejszym terminie.
- Baldur's Gate 3 (@baldursgate3) 22 lipca 2024 r.
Zamknięta beta Patch 7 została opóźniona, dlaczego?
Podczas naprawiania błędów pasywne rzuty kośćmi dosłownie przestały działać. Próbujemy dowiedzieć się, jak do tego doszło, więc podczas gdy to zrobimy, przesuniemy planowaną zamkniętą betę na później w tym tygodniu. W międzyczasie, oto spojrzenie na...pic.twitter.com/hr4FQPMIiu
Póki co, Larian Studios oferuje spojrzenie na główne funkcje łatki 7, w tym poprawki błędów, drobne poprawki błędów i dodatkowe sceny inscenizowane dla niektórych postaci. Główną nowością będzie jednak pełnoprawny edytor niestandardowych modyfikacji, dzięki któremu gracze będą mogli samodzielnie tworzyć całe historie.
Źródło: Baldur's Gate 3