Sukcess krossplatformy: publiczność Dauntless przewyższyła 5 milionów osób
Udostępniono umownie darmową grę-akcion Dauntless, która pokazała wszystkie zalety platformy. Według twórców z Phoenix Labs serwery gier są przeciążone, a całkowita liczba odbiorców na PS4, Xbox One i PC przekroczyła 5 milionów.
facer
Nagłe zainteresowanie Dauntless miało wpływ na jej wydajność: wielu graczy nie mogło połączyć się z serwerami gry z powodu ich przeciążenia. Są też awarie, zawiesza się, niekończące się pobieranie i tym podobne. Deweloperzy w swoim raporcie na Twitterze, powiadamiają że praceą nad zwiększeniem przepustowości gry już trwają.
Dauntless jest rozwijany przez ludzi z wielu znanych firm, wśród deweloperów są byli pracownicy Riot Games, Capcom, Bioware i Blizzard. Projekt jest uproszczony do rzeczywistości FTP clone Monster Hunter World, ale z jego ciekawą mechaniką. Więcej szczegółów można znaleźć w naszej recenzji. Warto zauważyć, że jest to pierwszy stosunkowo duży projekt, w którym wdrażana jest wieloplatformowość - wszyscy gracze istnieją w tym samym ekosystemie, niezależnie od tego, czy grają z konsoli czy komputera. W przyszłości Phoenix Labs doda obsługę Nintendo Switch, iOS i Android.
Źródło: Engadget