Fotorealistyczny horror na silniku Unreal Engine 5: deweloperzy z Supermassive Games ujawnili prace nad The Casting of Frank Stone
Portal Game Informer opublikował materiał wideo, w którym pracownicy Supermassive Games opowiadają o procesie deweloperskim gry The Casting of Frank Stone, której wydarzenia rozgrywać się będą w uniwersum asymetrycznego horroru sieciowego Dead by Daylight.
Co wiemy
Studio, znane z takich gier jak Until Dawn, The Quarry i antologii The Dark Pictures, dołożyło wielu starań, aby The Casting of Frank Stone było naprawdę przerażającą i ekscytującą grą.
Twórcy przypomnieli, że wydarzenia w horrorze będą rozgrywać się w północno-zachodnich Stanach Zjednoczonych w fikcyjnym miasteczku Cedar Hills. Zgodnie z fabułą gry, grupa czterech nastolatków udaje się do opuszczonej fabryki stali, aby nakręcić ponury film "Murder Mill". Jednak jak zawsze w tego typu horrorach, młodych ludzi czeka los nie do pozazdroszczenia i tylko od działań gracza zależeć będzie, jak zakończy się ta historia.
Twórcy poinformowali, że gra jest tworzona na silniku Unreal Engine 5 z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Dla maksymalnego realizmu obrazu Supermassive Games wykorzystało fotogrametrię - metodę, w której rzeczywiste obiekty są szczegółowo skanowane pod każdym kątem i w wysokiej rozdzielczości są odtwarzane w grze. W istocie jest to przeniesienie fotografii do przestrzeni wirtualnej.
Kiedy można się spodziewać
Gra The Casting of Frank Stone ukaże się 3 września na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Źródło: Game Informer