Samsung dominuje na rynku monitorów do gier z 20,6-procentowym udziałem, wyprzedzając LG i ASUS.

Samsung dominuje na rynku monitorów do gier z 20,6-procentowym udziałem, wyprzedzając LG i ASUS.

Samsung aktywnie pracuje nad wzmocnieniem swojej pozycji na globalnym rynku monitorów do gier, który w 2023 r. był wyceniany na 9,8 mld USD, a do 2033 r. ma osiągnąć wartość 18,4 mld USD.

Co wiadomo

Samsung niedawno zaprezentował nową serię monitorów do gier Odyssey, które otrzymały pozytywne recenzje i sprzedały się już w kilku tysiącach egzemplarzy. W szczególności monitory do gier Odyssey OLED G6 i G8 OLED sprzedały się w liczbie 20 000 sztuk w pierwszym miesiącu po premierze. Samsung posiada 20,6% globalnego rynku monitorów do gier, wyprzedzając LG i innych konkurentów, takich jak ASUS i Dell.

Rosnąca popularność eSportu napędza popyt na monitory do gier, a Samsung aktywnie wykorzystuje tę okazję dzięki innowacyjnym produktom i partnerstwom eSportowym.

Źródło: Sammobile, KED Global

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();