"Ludzie zostali wysłuchani" - twórcy Frostpunk 2 opowiedzieli o zmianach wprowadzonych do strategii po przeanalizowaniu opinii i życzeń graczy.

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 22:37
"Ludzie zostali wysłuchani" - twórcy Frostpunk 2 opowiedzieli o zmianach wprowadzonych do strategii po przeanalizowaniu opinii i życzeń graczy.

Studio 11 bit kontynuuje wydawanie serii wideo City Unbound, poświęconej niuansom miejskiej gry strategicznej Frostpunk 2.

Co wiemy

Piąty film od polskich deweloperów nosi tytuł The People Have Been Heard i opowiada o zmianach, które zostały wprowadzone do gry po przeanalizowaniu opinii i życzeń graczy po przetestowaniu Frostpunk 2.

Jakub Stokalski, dyrektor gry i dyrektor projektowy Frostpunk 2, powiedział, że uwagi graczy okazały się cenne, ponieważ chociaż ogólnie byli zadowoleni z gry, było w niej kilka krytycznych wad, które spowodowały przesunięcie premiery gry.

W szczególności deweloperzy dodali więcej życia i dynamiki do miasta i jego rozwoju, a budowa nowych budynków i dzielnic jest teraz odczuwalna jako postęp.

11 bit wprowadziło również dodatkowe opcje zarządzania usługami miejskimi i personelem, aby dać graczom więcej swobody i kontroli. Po przeanalizowaniu opinii graczy, Frostpunk 2 dodał również specjalny zasób budynków, który rozszerzy mechanikę rozgrywki, ale także zwiększy złożoność wyboru budynków.

Deweloperzy są szczerze wdzięczni wszystkim, którzy pozostawili komentarze i mają nadzieję, że efekt końcowy zadowoli graczy.

Kiedy czekać

Frostpunk 2 zostanie wydany 20 września. Początkowo gra będzie dostępna tylko na PC, a później zostanie wydana również na konsole i będzie dostępna w katalogu Game Pass od pierwszego dnia.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

Źródło: Frostpunk 2