Take-Two nadal upiera się, że jednoczesne wydawanie gier na głównych platformach i usługach subskrypcyjnych jest "nie do utrzymania"
W ostatnich latach widzieliśmy wielu wydawców wydających swoje gry jednocześnie na obu platformach i usługach subskrypcyjnych (głównie Game Pass), ale wciąż jest jedna duża firma, która nie przyjęła tej praktyki - Take-Two Interactive, firma macierzysta Rockstar i 2K. Twierdzi ona, że taki model biznesowy po prostu nie ma sensu dla jej podejścia i wygląda na to, że Take-Two nie zmieni zdania w najbliższej przyszłości.
Co wiemy.
W rozmowie z GamesIndustry, gdy przyszło do Game Pass, a dokładniej do tego, czy wydanie tak dużej gry jak Call of Duty: Black Ops 6 w Game Pass zmieniłoby przyzwyczajenia konsumentów, Strauss Zelnick powiedział:
"Wierzę, że oferowanie zaawansowanej edycji z ceną premium w ramach subskrypcji, z dniem i datą, będzie napędzać konsumentów do tej usługi subskrypcji przynajmniej przez jakiś czas".
Zelnick twierdzi jednak, że Take-Two nadal nie będzie oferować żadnego ze swoich flagowych filmów premium na zasadzie subskrypcji w dniu premiery, sugerując, że nie uważa tego za "racjonalne".
Źródło: GamingBolt