Barkour, skradankowa gra akcji, w której wcielamy się w psa-szpiega pracującego dla tajnej organizacji, została zapowiedziana

Barkour, skradankowa gra akcji, w której wcielamy się w psa-szpiega pracującego dla tajnej organizacji, została zapowiedziana

W branży gier jest wiele dobrych gier o kotach. Stray jest jedną z nich. Jednak psy mają pod tym względem mniej szczęścia. Dlatego też Varsav Studios, znane z gry Bee Simulator, zapowiedziało swoją grę o psie.

Co wiadomo

Barkour to skradankowa gra akcji, w której wcielamy się w psa-szpiega 009 pracującego dla tajnej organizacji, a wszyscy agenci to niezwykle zręczne zwierzaki, które łączy jeden cel: uratowanie świata przed siłami zła (i psotnymi kotami). A według twórców każda misja w grze przypomina odcinek komedii szpiegowskiej.

Nasz pies wabi się T.H.U.N.D.E.R. Opisywany jest jako wyszkolony profesjonalista, ale w głębi serca nadal jest zwykłym psem. Nadal musi gonić swój ogon, drapać się za uchem i od czasu do czasu wąchać czyjeś plecy... nawet w ogniu walki.

Niebezpieczny, ale niezaprzeczalnie uroczy, jest idealnym połączeniem agenta i najlepszego przyjaciela człowieka. Oprócz doskonałej akrobatyki i błyskawicznych ruchów, T.H.U.N.D.E.R. ma ogromne doświadczenie bojowe, co czyni go potężnym przeciwnikiem dla swoich wrogów.

1
2
3
4
5

W grze będziesz musiał połączyć skradanie się, parkour i walkę, aby ukończyć misje, a wierna sztuczna inteligencja "A.L.F.-RED." również pomoże agentowi 009. Jednocześnie będziesz odkrywać oszałamiające lokacje pełne ukrytych przejść i sekretów do odkrycia.

Kiedy się spodziewać

Premiera gry na PC i konsole planowana jest na 2025 rok.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Źródło: varsav

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();