Ray tracing, DLSS 3 i 4K przy 60 FPS - NVIDIA ujawniła zalety pecetowej wersji Black Myth Wukong.

Autor: Anton Kratiuk | 17.08.2024, 13:05
Ray tracing, DLSS 3 i 4K przy 60 FPS - NVIDIA ujawniła zalety pecetowej wersji Black Myth Wukong.

Już tylko kilka dni pozostało do premiery Black Myth Wukong. Gra o Małpim Królu cieszy się ogromnym zainteresowaniem publiczności i już otrzymała wysokie oceny od krytyków.

Jedną z głównych zalet akcji jest doskonała wydajność techniczna i wykorzystanie przez twórców najnowocześniejszych technologii. Temu aspektowi poświęcone jest specjalne wideo od NVIDIA.

Co wiemy



Wideo pokazuje nie tylko spektakularne walki z niezwykłymi bossami, ale także demonstruje, jak może wyglądać gra wykorzystująca nowoczesne podzespoły i technologie firmy NVIDIA. x Gra akcji ma doskonałą grafikę, a dzięki wsparciu pełnego ray tracingu obraz będzie maksymalnie realistyczny i wysokiej jakości, przede wszystkim dotyczy to odbić na powierzchniach zbiorników wodnych oraz oszałamiającej gry świateł i cieni: światło słoneczne przebija się między liśćmi drzew, a pod koronami jest znacznie ciemniej.

Technologia skalowania obrazu DLSS 3 znacznie zwiększy wydajność i liczbę klatek na sekundę bez konieczności obniżania jakości grafiki, dzięki czemu Black Myth Wukong będzie działać idealnie przy średnio 80-90 FPS.

Kiedy można się spodziewać

Black Myth: WuKong ukaże się 20 sierpnia na PlayStation 5 i PC, natomiast użytkownicy konsol z serii Xbox będą musieli poczekać w nieskończoność.

Źródło: NVIDIA