Twórcy Assassin's Creed Shadows opowiedzieli o swoim podejściu do stworzenia dwóch bohaterów i znaczeniu ich unikalnych cech

Autor: Anton Kratiuk | dzisiaj, 15:17
Twórcy Assassin's Creed Shadows opowiedzieli o swoim podejściu do stworzenia dwóch bohaterów i znaczeniu ich unikalnych cech

Ubisoft opublikował materiał wideo z serii dzienników deweloperskich Assassin's Creed Shadows.

Co wiemy

W materiale wideo deweloperzy wyjaśnili, w jaki sposób obecność dwóch głównych bohaterów wzbogaci rozgrywkę i narrację.

Projektanci gry przypomnieli, że samuraj Yasuke i shinobi Naoe mają różne umiejętności, więc rozgrywka dla nich jest zupełnie inna: Yasuke specjalizuje się w otwartej walce i woli nie używać sprytnych sztuczek, podczas gdy Naoe trzyma się w cieniu, ukradkiem niszczy wrogów i unika bezpośrednich konfrontacji. Różnice między postaciami przejawiają się również w ich charakterze i spojrzeniu: Yasuke jest przyzwyczajony do brutalności i okrucieństwa, ale dziewczyna-shinobi dorastała w rodzinie szlachetnego samuraja, który chronił ją przed okrutną rzeczywistością, więc Naoe po raz pierwszy zmierzy się z wieloma rzeczami.

Pracownicy Ubisoft przypomnieli, że prawie wszystkie misje w Assassin's Creed Shadows można ukończyć obiema postaciami i ważne było dla nich, aby gracze nie chcieli poświęcać uwagi tylko jednemu bohaterowi, ignorując drugiego.

Kiedy się spodziewać

Assassin's Creed Shadows ukaże się 15 listopada na PC, PS5 i Xbox Series, a docelowo gra ma zostać wydana również na iOS.

Źródło: Ubisoft