Krok naprzód, ale bez innowacji: twórcy Sid Meier's Civilisation VII opowiedzieli o głównych cechach i innowacjach strategii

Autor: Anton Kratiuk | dzisiaj, 17:49
Krok naprzód, ale bez innowacji: twórcy Sid Meier's Civilisation VII opowiedzieli o głównych cechach i innowacjach strategii

Studio Firaxis przeprowadziło szczegółową demonstrację rozgrywki ze strategii 4X Sid Meier's Civilisation VII, podczas której ujawniono szereg istotnych szczegółów.

Co wiemy

Civilisation VII będzie największą grą z serii i, jak już zapowiedziano, po raz pierwszy w historii zostanie wydana jednocześnie na PC i konsole.

Pod względem stylu wizualnego gra znajduje się pośrodku między realizmem piątej części a kreskówkowością szóstej.

Wszystkie budynki, jednostki i ogólnie mapa będą bardziej szczegółowe, a każda nacja będzie miała unikalne zalety i wady. Po raz pierwszy w Sid Meier's Civilisation gracz będzie kontrolował nie cały naród, ale oddzielny łańcuch państw, które on (naród) utworzył w swojej historii.

W Civilisation VII będą trzy epoki: starożytność, era odkryć i współczesność, a na każdym etapie gracze będą mieli inne cele, priorytety, funkcje i opcje rozgrywki. Przywódca narodu może stać się nie tylko wojskowym lub politykiem, teraz ta opcja będzie dostępna dla naukowców, filozofów i innych przedstawicieli społeczności intelektualnej.

System walki pozostanie niezmieniony w stosunku do szóstej części, ale deweloperzy dodadzą do niego więcej szczegółów, aby działania armii wyglądały bardziej żywo i realistycznie.

Kiedy czekać

Sid Meier's Civilisation VII ukaże się 11 lutego na PC, PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.

Nabywcy otrzymają trzy edycje z różną zawartością - zamówienia przedpremierowe są już otwarte.

Źródło: Sid Meier's Civilisation