Dragon Age: The Veilguard będzie obsługiwać ultraszerokie wyświetlacze, nieograniczoną liczbę klatek na sekundę i nie tylko

Autor: Dmitro Koval | wczoraj, 21:17
Dragon Age: The Veilguard będzie obsługiwać ultraszerokie wyświetlacze, nieograniczoną liczbę klatek na sekundę i nie tylko

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, twórcy Dragon Age: The Veilguard podzielili się szczegółami na temat pecetowej wersji gry.

Co wiadomo

Gra będzie obsługiwać technologię ray tracingu, Nvidia DLSS 3 i AMD FST 2.2, a także XeSS. Gra będzie również kompatybilna z ultraszerokimi monitorami 21:9, a gracze będą mieli możliwość wyłączenia "Cinematic Aspect Ratio", aby uniknąć czarnych pasów podczas przerywników filmowych.

Oczywiście gra będzie również zawierać wiele innych funkcji specyficznych dla platformy: nieograniczoną liczbę klatek na sekundę, suwak do regulacji pola widzenia i pełną obsługę HDR. Pojawi się również wsparcie dla kontrolerów Xbox i Dual Sense, a także możliwość szybkiego przełączania się między klawiaturą i myszą a kontrolerem.

Oprócz wszystkich powyższych, dostępny będzie tryb Ultra RT dla ray tracingu, technologia Nvidia Reflex, ułamkowa prędkość VSync, dodatkowe dynamiczne skalowanie rozdzielczości oraz różne ustawienia terenu, oświetlenia, cieni itp.

Gdzie mogę zagrać?

Dragon Age: The Veilguard będzie dostępny na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Kiedy można się jej spodziewać?

Premiera gry planowana jest na 31 października.

Źródło: GamingBolt

PC