Dyrektor gry Stalker 2: Heart of Chornobyl mówił o nieskończonej swobodzie działania i immersyjności strzelanki

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 22:24
Dyrektor gry Stalker 2: Heart of Chornobyl mówił o nieskończonej swobodzie działania i immersyjności strzelanki

Szef rozwoju strzelanki S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Evgen Grygorovych udzielił wywiadu portalowi IGN podczas targów gamescom 2024.

Jak już informowaliśmy, podczas imprezy odwiedzający i dziennikarze mogą wypróbować aktualną wersję demonstracyjną gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. 2: Heart of Chornobyl - długo oczekiwana ukraińska gra.

Niektórzy eksperci zdążyli już publicznie pochwalić deweloperów za wykonaną pracę i poprawę stanu technicznego strzelanki.

Dyrektor gry Heart of Chornobyl Eugene Grigorovich powiedział, że jest szczerze zadowolony z tak wysokiej oceny pracy jego zespołu i skorzystał z okazji, aby opowiedzieć trochę o grze.

Co wiemy

Deweloper powiedział, że jego głównym zadaniem było zapewnienie graczom poczucia wolności, aby mogli udać się do dowolnej części Strefy, robić to, co uważają za słuszne, używać dowolnej broni i wykonywać zadania w dogodnej kolejności.

W Stalkerze 2 nie będzie stosowanego we współczesnych grach systemu reputacji, więc gracze nie będą karani za moralne i kontrowersyjne czyny, choć mają one bezpośredni wpływ na stosunek przedstawicieli różnych frakcji do protagonisty.

Grigorovich przypomniał również, że w grze pojawią się złożone bitwy, wyjaśnił to zaawansowaną sztuczną inteligencją wrogów, która działa w oparciu o sytuację i zmusza gracza do podejmowania błyskawicznych decyzji, chowania się za osłoną, oszczędzania amunicji i nie siedzenia w jednym miejscu, ponieważ wrogowie mogą otoczyć protagonistę.

Evgeny Grigorovich nie zapomniał powiedzieć o fizycznych potrzebach Scythian: aby pozostać w formie, musi jeść, pić, spać i opatrywać rany. Nawiasem mówiąc, ataki wrogów nie tylko zmniejszają abstrakcyjny wskaźnik zdrowia, ale także wpływają na samego bohatera, na przykład może zacząć krwawić, otworzyć ranę, a z powodu poważnych obrażeń jego ręce będą się trząść, co komplikuje celowanie.

Kiedy czekać

Stalker 2: Heart of Chornobyl ukaże się 20 listopada na PC i Xbox Series, strzelanka od razu pojawi się w katalogu Xbox Game Pass.

Źródło: IGN