Dlaczego marki łączą kampanie reklamowe i jak to wykorzystać na swoją korzyść

Dlaczego marki łączą kampanie reklamowe i jak to wykorzystać na swoją korzyść

Każdy prawdopodobnie wie o laptopach Ferrari i Lamborghini produkowanych przez Acer i Asus. Większość ludzi pamięta telefony PRADA wydane przez LG. I czy wszyscy pamiętają, które firmy produkują telefony z takimi markami jak Adidas, Puma czy Hammer? W ciągu ostatnich kilku lat marki coraz częściej zaczęły wykorzystywać partnerstwo w reklamie, zwanej współpracą. Opowiemy Ci, jak NASA nawiązała współpracę z fast foodami ze skrzydełkami z kurczaka, a ciastka Oreo stworzyło filmik w postaci zwiastuna serialu Game of Thrones. Jakie niespodziewane kolaboracje mogą spotkać fani Star Wars i jak dżinsowa kurtka Levi's otrzymała asystenta głosowego Google. Dowiedz się, dlaczego marki to robią i jak skorzystać z takiej współpracy ➥.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();