Wada Dragon's Dogma 2 może mieć wpływ na Monster Hunter Wilds: nowa gra Capcomu nie obsługuje 60 FPS na konsolach
Gra akcji Monster Hunter Wilds przyciąga wiele uwagi opinii publicznej i może być jedną z najlepszych gier 2025 roku. Istnieje jednak możliwość, że gracze konsolowi mogą być rozczarowani wydajnością gry.
Co wiadomo
Bloger Canta Per Me poinformował, że podczas targów gamescom 2024 miał okazję sprawdzić Monster Hunter Wilds na PS5 i stwierdził, że gra nie ma trybu 60 FPS, więc jej płynność może rozczarować graczy.
Demo było na PS5, nie działało w 60 klatkach na sekundę, ale wydawało się stabilne 30 klatek na sekundę.
- Canta Per Me (@MH_Canta) 21 sierpnia 2024 r.
Ponieważ PS5 jest mniej więcej porównywalne pod względem mocy z Xbox Series X, najwyraźniej ten sam problem dotyczy również konsol amerykańskich.
Ogólnie rzecz biorąc, nie ma nic nieoczekiwanego w 30 FPS w Monster Hunter Wilds, ponieważ Capcom wydał grę RPG Dragon's Dogma 2 na początku tego roku, która jest podobna do Wilds pod wieloma względami, wykorzystuje tę samą technologię, a mimo to nie obsługuje 60 FPS. Dlatego też informacje blogera będą najprawdopodobniej istotne w momencie premiery Monster Hunter Wilds.
Należy jednak zaznaczyć, że problem ten może zostać rozwiązany wraz z premierą konsol pośredniej generacji. Przypomnijmy, że pod koniec 2024 roku ma rozpocząć się sprzedaż PlayStation 5 Pro i istnieje możliwość, że na tym urządzeniu będzie można uruchomić Monster Hunter Wilds w 60 FPS.
Źródło: X