Wargaming otworzył studio Nexus, aby stworzyć nową generację gier mobilnych na Unreal Engine 4

Wargaming ogłosił otwarcie działu Nexus, który skoncentruje się na tworzeniu gier mobilnych.

Co wiadomo

Wargaming Nexus będzie poszukiwać nowych mechanizmów gry, a także tworzyć projekty z naciskiem na różne platformy. Korzystając ze wsparcia Epic Games, firmie udało się już stworzyć sześć prototypów w Unreal Engine 4, we współpracy z firmami z Europy Środkowej i Wschodniej. Według Wargaming ten silnik daje programistom więcej opcji podczas tworzenia „gier mobilnych nowej generacji o potencjale międzyplatformowym”.

„Zasada, na której budujemy Wargaming Nexus, to innowacja we wszystkim: w budowaniu zespołu, praktykach pracy, stosowanych technologiach i tworzonych produktach” - mówi szef Wargaming Nexus Mikolay Nebyszyniec.

Więcej o planach Wargaming Nexus zostanie omówiono na konferencji White Nights, która odbędzie się w dniach 19-20 czerwca. Jednocześnie firma zaprasza już studia do współpracy i zaprasza utalentowanych programistów do zespołu.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();