Więcej akcji niż RPG: BioWare zaprezentowało szczegółową rozgrywkę w Dragon Age: The Veilguard, która może rozczarować fanów serii.

BioWare opublikowało szczegółowy zwiastun rozgrywki z gry fabularnej Dragon Age: The Veilguard.

Tym razem twórcy zademonstrowali zdolności i możliwości, jakie postać klasy "Wojownik" otrzyma w późnej fazie gry.

Co wiadomo

Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest zupełnie nowy system walki, który wcale nie jest podobny do poprzednich części Dragon Age, ale znacznie bliższy nowoczesnym grom akcji, takim jak Middle-earth: Shadow of Mordor. Gracz mierzy się z ogromną liczbą przeciwników, może zadawać im różne ciosy, korzystać ze specjalnych umiejętności, robić uniki, blokować lub parować ciosy, a także rozkazywać towarzyszom wykonywanie czynności pomocniczych.

Deweloperzy pokazali system wyboru ekwipunku, który pozwala elastycznie dostosować postać do własnych upodobań, na przykład Wojownik z mieczem i tarczą jest doskonały w obronie, a jeśli uzbroimy go w broń dwuręczną - jego ciosy będą tak niszczycielskie, jak to tylko możliwe.

BioWare pokazało również zaktualizowany taktyczny tryb pauzy, który stał się jeszcze ważniejszy w The Veilguard, ponieważ gracz może przypisać tylko trzy umiejętności do klawiszy skrótu postaci, a reszta jego umiejętności, a także umiejętności jego towarzyszy, są używane podczas pauz.

Ogólnie rzecz biorąc, Dragon Age: The Veilguard prezentuje się bardzo dobrze, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że fani serii nie zaakceptują tak drastycznych zmian w systemie walki i ogólnym stylu gier.

Kiedy się spodziewać

Dragon Age: The Veilguard ukaże się 31 października na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Wymagania systemowe gry zostały już opublikowane.

Źródło: Dragon Age

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();