Intuicyjność i przejrzystość: reżyser gry Frostpunk 2 opowiedział o głównych zmianach w interfejsie i oprawie wizualnej gry.

Autor: Anton Kratiuk | dzisiaj, 13:48
Intuicyjność i przejrzystość: reżyser gry Frostpunk 2 opowiedział o głównych zmianach w interfejsie i oprawie wizualnej gry.

Studio 11 bit opublikowało film, który kończy serię wideo City Unbound, poświęconą niuansom miejskiej gry strategicznej Frostpunk 2.

Co wiemy

Szósty filmik od polskich deweloperów nosi tytuł Human Dimension i reżyser gry Frostpunk 2 Łukasz Juszczyk opowiedział w nim o tym, jak zmienił się interfejs i oprawa wizualna gry w porównaniu do pierwszej części.

Deweloper podkreślił, że ponieważ Frostpunk jest niezwykle rozbudowaną grą strategiczną, ważne jest, aby gracz nie miał problemów ze zrozumieniem ogromnej liczby okienek i oznaczeń. Gra z 2018 roku miała z tym pewien problem, ale w trakcie prac nad sequelem 11 bit przebudowało wygląd, czcionki i układ wielu elementów interfejsu, czyniąc go intuicyjnym i mniej skomplikowanym.

Ponadto, po testach beta, deweloperzy poprawili niektóre elementy, na które narzekali gracze. W rezultacie Frostpunk 2 powinien być mniej trudny do opanowania, ale równie wciągający i złożony jak pierwsza część.

Kiedy się spodziewać

Frostpunk 2 ukaże się 20 września. Gra będzie najpierw dostępna tylko na PC, a później zostanie wydana również na konsole i będzie dostępna w katalogu Game Pass od pierwszego dnia.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

Źródło: Frostpunk 2