Brytyjskie spojrzenie na postapokalipsę: opublikowano 14 minut rozgrywki z obiecującej strzelanki RPG Atomfall od twórców Sniper Elite

RPG-strzelanka Atomfall od studia Rebellion nazywana jest brytyjską wersją Fallouta. Projekt twórców Sniper Elite przypomina kultową postapokaliptyczną serię pod względem rozgrywki, fabuły, a nawet stylistyki.

Niedawno na targach gamescom 2024 zaprezentowano zwiastun pokazujący rozgrywkę w Atomfall, a niedługo później odbyła się kolejna szczegółowa prezentacja gry.

Co już wiadomo

Kanał IGN opublikował 14-minutowy film z rozgrywki Atomfall na PC.

Widzom pokazano niezwykle malownicze panoramy Wielkiej Brytanii, których piękna nie psują nawet ruiny budynków. Można też zobaczyć kilka strzelanin z lokalnymi bandytami, interfejs gry, system rozwoju postaci, wybór kwestii w dialogach i inne podstawowe mechaniki Atomfall.

Co ciekawe, za pomocą wykrywacza metalu gracze będą mogli odnaleźć zakopane skrzynie, w których ukryte są cenne przedmioty i notatki osób, które je pozostawiły.

Warto zaznaczyć, że gra prezentuje się ciekawie i ma wszelkie szanse na powodzenie.

Atomfall stylistycznie bardzo przypomina Fallouta. Gra ma podobny styl wizualny i atmosferę, ponieważ w świecie Atomfall również doszło do katastrofy nuklearnej, ale w tym uniwersum nie było wojny nuklearnej - winny był wypadek w elektrowni jądrowej Windscale. Warto zaznaczyć, że deweloperzy z Rebellion nie kopiują Fallouta, a oferują własne spojrzenie na podobną scenerię.

Kiedy czekać

Atomfall ma zostać wydany w marcu 2025 roku. Gra będzie dostępna na PC, PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One i będzie dostępna w Game Pass od pierwszego dnia,

Źródło: IGN

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();