Połączenie dawnej pasji z dzisiejszym brzmieniem: kompozytor Silent Hill 2 opowiada o tworzeniu ścieżki dźwiękowej do remake'u gry

Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 10:30
Połączenie dawnej pasji z dzisiejszym brzmieniem: kompozytor Silent Hill 2 opowiada o tworzeniu ścieżki dźwiękowej do remake'u gry

Już w październiku ponownie udamy się do zamglonego miasta Silent Hill, ponieważ Bloober Team przygotowuje się do wydania remake'u horroru Silent Hill 2. Akira Yamaoka, kompozytor oryginalnej gry, powrócił, aby stworzyć ścieżkę dźwiękową i opowiedział nam więcej o muzyce w grze.

Co wiadomo

Akira napisał, że przerobił wszystkie oryginalne utwory, a nawet napisał nowe. Po 25 latach zmieniło się jego podejście do muzyki, więc jego praca nad grą odzwierciedla te zmiany, łącząc dawną pasję z dzisiejszym brzmieniem.

Wreszcie, kompozytor zauważył, że praca nad remakiem stanowiła dla niego wyzwanie jak nigdy dotąd.

Przypominamy, że ukończenie remake'u Silent Hill 2 zajmuje 16 godzin, czyli dwa razy więcej niż w przypadku oryginału, więc gra nie mogła obejść się bez nowych kompozycji.

Kiedy się spodziewać

Silent Hill 2 ukaże się 8 października na PlayStation 5 i PC.

Dla tych, którzy nie wiedzą

Po otrzymaniu listu od zmarłej żony, James wyrusza w podróż w nadziei na ponowne spotkanie z nią w mieście, z którym łączą ich miłe wspomnienia: Silent Hill. Tam, nad jeziorem, spotyka kobietę, która bardzo ją przypomina. Ale co tak naprawdę sprowadziło go do miasteczka?

Jedną z cech remake'u horroru będzie standardowy widok trzecioosobowy. W grze przebudowany zostanie również system walki i poprawione animacje twarzy, by lepiej oddawały emocje postaci.

Gra powstaje na silniku Unreal Engine 5. Wraz z nim wykorzystywane są Lumen do oświetlenia i Nanite do projektowania poziomów. Wszystko to pomoże zaktualizować mgliste miasto i poprawić jego atmosferę.

Źródło: @AkiraYamaoka