Twórcy God of War 2018 chcieli „zabić” Kratosa, ale Corey Barlog go uratował
Autor: Igor Nikitin | 28.06.2019, 09:39
W każdej grze we wszechświecie God of War główną postacią był Kratos, ale restart w 2018 roku mógł stracić swoją maskotkę.
Co wiadomo
Dyrektor kreatywny God of War (2018) Corey Barlog przemawiał na Gamelab Barcelona, opowiadając o nowych szczegółach dotyczących kulisów tworzenia gry. Według autora część zespołu chciała pozbyć się Kratosa, ponieważ uważała go za postać negatywną i złą.
{% cytat 172%}
Kratos w oczach Barloga był znaczącym bohaterem serii, ale rozumiał, że ludzie chcą zobaczyć innego bohatera. W rezultacie zmiany wpłynęły nie tylko na charakter postaci, ale także na momenty rozgrywki, takie jak skoki, kamery, a nawet system walki.
{% Odpowiedź 173%}
Źródło: VG247