Twórcy God of War 2018 chcieli „zabić” Kratosa, ale Corey Barlog go uratował

Twórcy God of War 2018 chcieli „zabić” Kratosa, ale Corey Barlog go uratował

W każdej grze we wszechświecie God of War główną postacią był Kratos, ale restart w 2018 roku mógł stracić swoją maskotkę.

Co wiadomo

Dyrektor kreatywny God of War (2018) Corey Barlog przemawiał na Gamelab Barcelona, opowiadając o nowych szczegółach dotyczących kulisów tworzenia gry. Według autora część zespołu chciała pozbyć się Kratosa, ponieważ uważała go za postać negatywną i złą.

{% cytat 172%}

Kratos w oczach Barloga był znaczącym bohaterem serii, ale rozumiał, że ludzie chcą zobaczyć innego bohatera. W rezultacie zmiany wpłynęły nie tylko na charakter postaci, ale także na momenty rozgrywki, takie jak skoki, kamery, a nawet system walki.

{% Odpowiedź 173%}

Źródło: VG247

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();