Pierwsza partia VR-kasków Valve Index zdenerwowała gracze wadami i błędami

Autor: Igor Nikitin | 01.07.2019, 11:39
Pierwsza partia VR-kasków Valve Index zdenerwowała gracze wadami i błędami

W ubiegłym tygodniu, 28 czerwca, Valve wysłała graczom swoje kaski wirtualnej rzeczywistości Index, i już nabyła niezadowolony tłum.

Co wiadomo

Na forumie Reddit pojawił się temat, gdzie gracze dyskutują o problemach z pierwszą partią VR-urządzeń. Sądząc z komentariów, użytkownicy zderzą się nie tylko z błędami oprogramowania, ale także z błędnymi obliczeniami technicznymi. Na przykład, niektórzy gracze nie mogą nacisnąć kije do kontrolowania ruchu i kamery. Użytkownicy zauważają, że czasami problem „leczy się” pozycją paska.

Jednak zamieszanie z Valve Index na tym nie kończy się. Gracze skarżą się na wbudowane głośniki, zniekształcenie obrazu spowodowane położeniem obiektywu i błędu z połączeniem. Z błędów oprogramowania użytkownicy zauważyli małą ilość klatek na sekundę, nieprawidłowe wyświetlanie kolorów z odcieniem niebieskim i utratę dźwięku.

Na szczęście Valve już dowiedział się o problemie, i na forum zaszedł przedstawiciel firmy, który zapewnił graczy, że informacja o błędach już przekazana do zespołu programistów.