Pierwsza partia VR-kasków Valve Index zdenerwowała gracze wadami i błędami

Pierwsza partia VR-kasków Valve Index zdenerwowała gracze wadami i błędami

W ubiegłym tygodniu, 28 czerwca, Valve wysłała graczom swoje kaski wirtualnej rzeczywistości Index, i już nabyła niezadowolony tłum.

Co wiadomo

Na forumie Reddit pojawił się temat, gdzie gracze dyskutują o problemach z pierwszą partią VR-urządzeń. Sądząc z komentariów, użytkownicy zderzą się nie tylko z błędami oprogramowania, ale także z błędnymi obliczeniami technicznymi. Na przykład, niektórzy gracze nie mogą nacisnąć kije do kontrolowania ruchu i kamery. Użytkownicy zauważają, że czasami problem „leczy się” pozycją paska.

Jednak zamieszanie z Valve Index na tym nie kończy się. Gracze skarżą się na wbudowane głośniki, zniekształcenie obrazu spowodowane położeniem obiektywu i błędu z połączeniem. Z błędów oprogramowania użytkownicy zauważyli małą ilość klatek na sekundę, nieprawidłowe wyświetlanie kolorów z odcieniem niebieskim i utratę dźwięku.

Na szczęście Valve już dowiedział się o problemie, i na forum zaszedł przedstawiciel firmy, który zapewnił graczy, że informacja o błędach już przekazana do zespołu programistów.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();