Black Myth: Wukong zarobił 850 milionów dolarów tylko na PC, a ludzie spędzają w grze średnio 27 godzin

Black Myth: Wukong zarobił 850 milionów dolarów tylko na PC, a ludzie spędzają w grze średnio 27 godzin

Black Myth: Wukong stał się prawdziwym hitem. Ze szczytową obecnością online 2,4 miliona graczy i dobrymi recenzjami, gra jest jedną z najbardziej udanych w 2024 roku. A teraz okazało się, ile pieniędzy zarobiła gra.

Co wiemy

Według VG Insights, od premiery 20 sierpnia, Black Myth: Wukong zarobił 852 miliony dolarów (przed opłatami i podatkami). Tym samym szacuje się, że sprzedaż na Steam przekroczyła 17 milionów kopii.

Obecnie Chiny odpowiadają za 76% sprzedaży Black Myth: Wukong na Steam. Stany Zjednoczone są na drugim miejscu z 6%, a Hongkong pozostaje trzeci z 1% udziałem.

Jednocześnie wiadomo, że przeciętny gracz spędza w Wukong 27 godzin.

Jeśli chodzi o PlayStation 5, to brak szczegółowych danych. Wiadomo jedynie, że pod koniec sierpnia w grę na tej konsoli grało około 3 milionów osób.

Dla tych, którzy nie wiedzą

Fabuła oparta jest na Podróży na Zachód, jednej z czterech wielkich klasycznych powieści chińskiej literatury. Będziesz musiał stawić czoła wyzwaniom, aby odkryć prawdę ukrytą za zasłoną chwalebnej legendy z przeszłości.

Będziesz musiał użyć swojej laski, magii i różnego sprzętu, aby znaleźć podejście do każdego wroga. Pomiędzy epickimi bitwami możesz eksplorować lokacje w poszukiwaniu interesującej zawartości lub podziwiać krajobrazy.

Jeśli więc jesteś fanem soulslike i chińskiej kultury i zawsze chciałeś walczyć o małpę, to jest to miejsce dla ciebie.

Źródło: wnhub

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();