Huawei uruchamia program Huawei Cares i naprawi smartfony za darmo
Huawei wprowadza pakiet zintegrowanych usług dla swoich użytkowników. Jest to własny program serwisowy, który jest bardzo podobny do programu AppleCare +.
Co to jest
Do tej pory jest niewiele szczegółów na temat programu, ale Huawei mówi, że pomoże on użytkownikom zapomnieć o problemach ze smartfonem (uszkodzenie ekranu, awaria baterii lub portu ładowania i błędy oprogramowania) oraz zaoferuje obsługę techniczną i serwisową urządzenia.
Firma przeprowadziła ogólnoeuropejską ankietę dla klientów i dowiedziała się, jakie problemy napotykają podczas korzystania ze smartfona. Respondenci obawiają się utraty danych przechowywanych na urządzeniach (63%), awarii baterii (59,45%) lub możliwości napełnienia smartfona wodą (55,78%). Użytkownicy zgadzają się, że producenci urządzeń mobilnych powinni podjąć dodatkowe środki i wspierać ich w przypadku problemów ze sprzętem (87,50%). Uważają również, że koszt wymiany uszkodzonego szkła jest zbyt wysoki (91,80%).
„Nikt nie jest odporny na problemy, wszyscy jesteśmy ludźmi. Planujemy pomóc właścicielom smartfonów Huawei w ich rozwiązaniu. Użytkownicy uważają, że producenci powinni je wspierać w przypadku problemów z urządzeniami. Huawei zgadza się z nimi ”, powiedział Wang Yanmin, prezes Huawei Consumer Business Group w regionie CEE i Nordics.
Kto i co będzie naprawiony
Huawei Cares rozpoczyna się 10 lipca. Właściciele smartfonów z rodziny P30 (Huawei P30 Pro, Huawei P30, Huawei P30 lite), które będą kupowane od 10 lipca do 31 lipca, będą mogli bezpłatnie wymienić uszkodzone szkło z przodu lub z tyłu przez cały rok.
Ponadto w każdy ostatni tydzień miesiąca, od czwartku do soboty, „dni obsługi” będą odbywać się w oficjalnych centrach usług. W tych dniach klienci będą mogli otrzymać bezpłatne usługi w zakresie serwisowania i czyszczenia urządzeń, a także zniżki na części zamienne do urządzeń, których gwarancja już wygasła.
Źródło: Huawei