Światowa premiera The Elder Scrolls: Castles, fantastycznego odpowiednika Fallout Shelter, miała miejsce na całym świecie

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 19:25
Światowa premiera The Elder Scrolls: Castles, fantastycznego odpowiednika Fallout Shelter, miała miejsce na całym świecie

Bethesda wypuściła nową odsłonę kultowej serii The Elder Scrolls, ale nie spieszmy się z radością, gdyż nie jest to gra, na którą fani serii czekali od lat.

Co wiemy

The Elder Scrolls: Castles to darmowa gra mobilna, która przypomina Fallout Shelter w większości swoich mechanik, ale w innym otoczeniu.

W The Elder Scrolls: Castles gracze otrzymują możliwość przejęcia kontroli nad jednym z zamków i zarządzania życiem w nim, rozwiązywania problemów poddanych i rozszerzania przestrzeni życiowej wewnątrz zamku, który można w dowolnym momencie przebudować, zmienić lokalizację pomieszczeń i dokonać innych znaczących zmian.

Ciekawym niuansem jest to, że jeden prawdziwy dzień równa się jednemu rokowi w grze, a jeśli nie wejdziesz do niego przez kilka dni, może się okazać, że sytuacja w zamku bardzo się zmieniła.

Dla tych, którym spodoba się system walki w grze, dostępny jest niekończący się tryb roguelike, za udział w którym oferowane są nagrody.

The Elder Scrolls: Castles jest dostępne na iOS i Androida, a pierwsze recenzje były mieszane. Z głównych wad gracze zauważają nie najlepszą optymalizację, ale dzięki nieoczekiwanym sytuacjom i relaksującej rozgrywce The Elder Scrolls: Castles jest całkiem zabawne. Czas pokaże, jak długo będzie w stanie utrzymać uwagę graczy.

Źródło: Bethesda