Ukierunkowana reklama w nowy sposób: Ford chce opatentować technologię analizowania rozmów w swoich samochodach

Ukierunkowana reklama w nowy sposób: Ford chce opatentować technologię analizowania rozmów w swoich samochodach

Ford złożył wniosek patentowy na technologię, która będzie analizować rozmowy kierowcy i pasażera w samochodzie w celu wyświetlania ukierunkowanych reklam.

Co wiadomo

System, zwany prezentacją reklam w samochodzie, będzie śledził lokalizację samochodu, prędkość, rodzaj drogi i korki. Technologia będzie w stanie przewidzieć trasy i punkty końcowe podróży, aby dostosować najbardziej odpowiednie reklamy.

System będzie zbierał dane z sygnałów audio wewnątrz samochodu i historycznych danych użytkownika, aby wybrać reklamy do wyświetlenia podczas podróży. Analizując dialogi między ludźmi w samochodzie, system będzie w stanie określić, kiedy lepiej jest wyświetlać reklamy dźwiękowe lub wizualne za pośrednictwem interfejsu samochodu.

Niektórzy użytkownicy wyrazili obawy dotyczące naruszenia prywatności i możliwego rozpraszania uwagi podczas jazdy. Ford twierdzi jednak, że technologia ta pomoże uczynić reklamy bardziej spersonalizowanymi i użytecznymi dla kierowców.

Źródło: The Record

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();