Netflix przestaje obsługiwać iPhone'a X i iPada Pro pierwszej generacji z systemem iOS 16

Netflix przestaje obsługiwać iPhone'a X i iPada Pro pierwszej generacji z systemem iOS 16

Netflix potwierdził, że nie będzie już obsługiwał starszych iPhone'ów i iPadów z systemem iOS 16. Decyzja ta dotyczy urządzeń takich jak iPhone X pierwszej generacji i iPad Pro, których nie można zaktualizować do iOS 17.

Co wiemy

W najnowszej aktualizacji aplikacji Netflix na iOS pojawiło się powiadomienie informujące użytkowników, że obsługa iOS 16 nie jest już dostępna. "Zaktualizowaliśmy aplikację Netflix! Aby korzystać z najnowszej wersji, zainstaluj system iOS 17 lub nowszy" - czytamy w komunikacie wyświetlanym na urządzeniach z systemem iOS 16.

Na razie użytkownicy iOS 16 mogą zignorować powiadomienie i nadal korzystać z aplikacji, ale w przyszłości może ona przestać działać. Aktualizacje aplikacji są ważne nie tylko ze względu na nowe funkcje, ale także poprawki błędów i ulepszenia bezpieczeństwa.

Urządzenia, których nie można zaktualizować do iOS 17 lub nowszego

  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone X
  • iPad 5 (2017)
  • iPad Pro 1. generacji

Źródło: 9to5Mac

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();