Twórca No Man's Sky radził EA i Bethesdzie, aby zamknęli się i pracowali więcej

Twórca No Man's Sky radził EA i Bethesdzie, aby zamknęli się i pracowali więcej

Sean Murray, twórca No Man’s Sky, przybył na Develop Conference 2019, gdzie udzielał porad programistom, którzy mieli problem z uruchomieniem gry.

Co powiedział

Wydanie No Man’s Sky stało się dla Hello Games skandalem, w którym gracze obwiniali programistów za oszukiwanie i zażądali zwrotu pieniędzy. Murray powiedział, że wtedy zespół postanowił położyć się na dole i nie komunikować się z prasą ani z graczami.

{% Odpowiedź 192%}

Deweloper dodał, że cisza jest najlepszą opcją, gdy wydanie gry nie przebiegało zgodnie z planem. Jako przykład podał Bethesda i Electronic Arts, którzy również stanęli w obliczu oburzenia graczy, ale zamiast konkretnych działań komunikowali się ze społecznością.

Odpowiedź {%} 193%

Zauważ, że w przypadku No Man’s Sky ta taktyka zadziałała. Deweloperzy po cichu ulepszyli grę, dodając nową zawartość, a nawet obiecali multiplayer. W rezultacie gracze zmienili swoje nastawienie do studia, a jeden fan gry kupił nawet billboard z podziękowaniami dla Hello Games za ich pracę.

Źródło: PC Gamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();