Twórca No Man's Sky radził EA i Bethesdzie, aby zamknęli się i pracowali więcej
Sean Murray, twórca No Man’s Sky, przybył na Develop Conference 2019, gdzie udzielał porad programistom, którzy mieli problem z uruchomieniem gry.
Co powiedział
Wydanie No Man’s Sky stało się dla Hello Games skandalem, w którym gracze obwiniali programistów za oszukiwanie i zażądali zwrotu pieniędzy. Murray powiedział, że wtedy zespół postanowił położyć się na dole i nie komunikować się z prasą ani z graczami.
{% Odpowiedź 192%}
Deweloper dodał, że cisza jest najlepszą opcją, gdy wydanie gry nie przebiegało zgodnie z planem. Jako przykład podał Bethesda i Electronic Arts, którzy również stanęli w obliczu oburzenia graczy, ale zamiast konkretnych działań komunikowali się ze społecznością.
Odpowiedź {%} 193%
Zauważ, że w przypadku No Man’s Sky ta taktyka zadziałała. Deweloperzy po cichu ulepszyli grę, dodając nową zawartość, a nawet obiecali multiplayer. W rezultacie gracze zmienili swoje nastawienie do studia, a jeden fan gry kupił nawet billboard z podziękowaniami dla Hello Games za ich pracę.
Źródło: PC Gamer