Autorzy ambitnej strategii Kaiserpunk odmówili wczesnego dostępu i udostępnią graczom całą zawartość od razu, ale nieco później

Autor: Anton Kratiuk | dzisiaj, 14:45
Autorzy ambitnej strategii Kaiserpunk odmówili wczesnego dostępu i udostępnią graczom całą zawartość od razu, ale nieco później

W ostatnim czasie coraz więcej deweloperów preferuje wydawanie swoich gier we wczesnym dostępie, gdyż model ten pozwala im szybciej osiągać zyski i ulepszać projekt z uwzględnieniem życzeń graczy.

Chorwackie studio niezależne Overseer Games - autor ambitnej strategii Kaiserpunk w realiach I wojny światowej - postanowiło jednak porzucić ten pomysł.

Co wiadomo

Deweloperzy ogłosili, że Kaiserpunk nie zostanie wydany w ramach Wczesnego Dostępu Steam, a zamiast tego planują wydać pełną wersję gry 27 lutego 2025 roku.

W swoim poście Overseer Games zauważyło, że Kaiserpunk został dodany do listy życzeń ponad 130 000 graczy, a studio uważa, że zasługują oni na otrzymanie gry od razu w najlepszym możliwym stanie.

Nasz mały, 10-osobowy zespół pracował niestrudzenie, aby zapewnić, że Kaiserpunk przekroczy oczekiwania 130 000 graczy, którzy już dodali grę do swojej listy życzeń. Podjęliśmy trudną decyzję o przełożeniu premiery, ale wierzymy, że był to właściwy wybór. Rozważaliśmy opcję wczesnego dostępu, ale ostatecznie uznaliśmy, że nie spełni ona pełnej wizji Kaiserpunk.

Poza tym, niestety, deweloperzy nie podpisali jeszcze umowy wydawniczej, ponieważ firmy, do których zwróciło się Overseer Games, nie zdają sobie sprawy z pełnego potencjału Kaiserpunk, ale autorzy są pewni sukcesu swojej gry.

Przypomnijmy, że wydarzenia w Kaiserpunk rozgrywają się na początku XX wieku, gdzie I wojna światowa nie zakończyła się, ale otrzymała alternatywny rozwój.

Rozgrywka w Kaiserpunk koncentruje się na budowaniu miasta-państwa i kompetentnym zarządzaniu wszystkimi procesami produkcyjnymi oraz skutecznym odbijaniu ataków wroga na ziemi, w powietrzu i na morzu.

Gra zapewnia ogromną ilość szczegółów, które nie będą oczywiste przy pierwszym zapoznaniu się z Kaiserpunk. Na łańcuchy produkcyjne wpływa ponad sto różnych czynników, a zasoby miasta zależą od podejmowanych decyzji i budowanych obiektów. Logistyka powinna być traktowana z najwyższą starannością, i to nie tylko lokalna, ale i globalna.

Źródło: Steam