Twórcy Frostpunk 2 opowiedzieli o znaczeniu modów w grze i o tym, jak silnik Unreal Engine 5 uprościł ich tworzenie.

Twórcy Frostpunk 2 opowiedzieli o znaczeniu modów w grze i o tym, jak silnik Unreal Engine 5 uprościł ich tworzenie.

Frostpunk 2 rozszerzy możliwości o nowe funkcje, takie jak dzielnice i frakcje, ale jednym z największych dodatków jest pełne wsparcie dla modów, co ma znacznie wydłużyć żywotność gry.

Co wiemy.

W wywiadzie dla Polygon, współreżyser Jakub Stokalski wyjaśnił, że podczas gdy tworzenie modyfikacji dla oryginalnego Frostpunka było trudne przy użyciu zastrzeżonego silnika Liquid Engine, przejście na Unreal Engine 5 dla Frostpunk 2 znacznie uprościło to zadanie. Podkreślił, jak ważny jest modding dla gier strategicznych i komputerowych, zauważając, że pomaga on stworzyć tętniącą życiem społeczność i dodaje wartości grze.

Gdzie mogę zagrać?

Frostpunk 2 będzie dostępny na PlayStation 5, Xbox Series i PC w momencie premiery.

Kiedy można się jej spodziewać?

Premiera gry zaplanowana jest na 20 września.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();