Twórcy Frostpunk 2 opowiedzieli o znaczeniu modów w grze i o tym, jak silnik Unreal Engine 5 uprościł ich tworzenie.

Autor: Dmitro Koval | wczoraj, 10:34
Twórcy Frostpunk 2 opowiedzieli o znaczeniu modów w grze i o tym, jak silnik Unreal Engine 5 uprościł ich tworzenie.

Frostpunk 2 rozszerzy możliwości o nowe funkcje, takie jak dzielnice i frakcje, ale jednym z największych dodatków jest pełne wsparcie dla modów, co ma znacznie wydłużyć żywotność gry.

Co wiemy.

W wywiadzie dla Polygon, współreżyser Jakub Stokalski wyjaśnił, że podczas gdy tworzenie modyfikacji dla oryginalnego Frostpunka było trudne przy użyciu zastrzeżonego silnika Liquid Engine, przejście na Unreal Engine 5 dla Frostpunk 2 znacznie uprościło to zadanie. Podkreślił, jak ważny jest modding dla gier strategicznych i komputerowych, zauważając, że pomaga on stworzyć tętniącą życiem społeczność i dodaje wartości grze.

Gdzie mogę zagrać?

Frostpunk 2 będzie dostępny na PlayStation 5, Xbox Series i PC w momencie premiery.

Kiedy można się jej spodziewać?

Premiera gry zaplanowana jest na 20 września.

Źródło: GamingBolt

PC