Xiaomi może zrezygnować ze smartfonu Pocophone z powodu Redmi
W sierpniu ubiegłego roku Xiaomi stworzyło osobną markę POCO. Minął prawie rok, a pod tą marką wyszedł tylko jeden smartfon - Pocophone F1, i to niemal natychmiast po debiucie oddziału POCO. Czy warto wogule czekać na Pocophone F2?
Co mówią ludzie
Navkendar Singh, analityk IDC, przewiduje, że marka POCO wkrótce się zamknie. A wszystko za sprawą Redmi, która jeszcze niedawno stała się niezależną marką.
Faktem jest, że kiedyś Pocophone F1 był doskonałym rozwiązaniem dla smartfona z potężnym wypełnieniem i niską ceną. Teraz rolę tą pełni linia modelu Redmi K20: chcesz top procesor - weźmij Redmi K20 Pro chcesz zaoszczędzić - kup Redmi K20. Ale wewnętrzna konkurencja między markami Xiaomi może mieć negatywny wpływ na sprzedaż.
„Teraz, przy tak agresywnej cenie serii Xiaomi K, z jej absolutnie flagowymi cechami, wyposażeniem i designem, powód istnienia Poco jako marki jest wątpliwy”, mówi analityk.
Ponadto warto pamiętać, ile smartfonów zostało już wydanych pod marką Redmi (nie licz - bardzo dużo) i ile wydało POCO (tylko jeden).
Źródło: Gizchina
{% Urządzenie 403%}
{% Urządzenie 404%}