Xiaomi może zrezygnować ze smartfonu Pocophone z powodu Redmi

Xiaomi może zrezygnować ze smartfonu Pocophone z powodu Redmi

W sierpniu ubiegłego roku Xiaomi stworzyło osobną markę POCO. Minął prawie rok, a pod tą marką wyszedł tylko jeden smartfon - Pocophone F1, i to niemal natychmiast po debiucie oddziału POCO. Czy warto wogule czekać na Pocophone F2?

Co mówią ludzie

Navkendar Singh, analityk IDC, przewiduje, że marka POCO wkrótce się zamknie. A wszystko za sprawą Redmi, która jeszcze niedawno stała się niezależną marką.

Faktem jest, że kiedyś Pocophone F1 był doskonałym rozwiązaniem dla smartfona z potężnym wypełnieniem i niską ceną. Teraz rolę tą pełni linia modelu Redmi K20: chcesz top procesor - weźmij Redmi K20 Pro chcesz zaoszczędzić - kup Redmi K20. Ale wewnętrzna konkurencja między markami Xiaomi może mieć negatywny wpływ na sprzedaż.

„Teraz, przy tak agresywnej cenie serii Xiaomi K, z jej absolutnie flagowymi cechami, wyposażeniem i designem, powód istnienia Poco jako marki jest wątpliwy”, mówi analityk.

Ponadto warto pamiętać, ile smartfonów zostało już wydanych pod marką Redmi (nie licz - bardzo dużo) i ile wydało POCO (tylko jeden).

Źródło: Gizchina

{% Urządzenie 403%}

{% Urządzenie 404%}

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();