Twórcy Jedi: Fallen Order podczas tworzenia gry inspirowali się projektami FromSoftware.

Twórcy Jedi: Fallen Order podczas tworzenia gry inspirowali się projektami FromSoftware.

Podobieństwa między Jedi: Upadłym Zakonem a kultowymi grami FromSoftware, takimi jak Dark Souls i Sekiro, były widoczne gołym okiem nawet w E3. I nie przypadkiem główny programista Respawn Entertainment okazał się wieloletnim fanem kreatywności japońskiego studia.

Co pożyczyły

W wywiadzie dla EDGE, główny projektant gier dla Fallen Order, Jason de Heras, pochwalił system walki Sekiro: Shadows Die Twice. W projekcie Miyazaki (From Software Head) podobał mu się brak skali wytrzymałości, która usuwa wiele ograniczeń ze strony odtwarzacza.

„Pomyślałem, że decyzja o stworzeniu gry bez wytrzymałości była całkiem fajna. Dzięki temu możesz atakować i manewrować więcej ... Zrozumiałem, że nie musimy ograniczać wszystkiego, co robi gracz; Niech ma trochę więcej swobody działania, ale SI będzie go karać za złe decyzje. Z przyjemnością dowiedzieliśmy się, że istnieje gra podobna do naszej. Bardzo podobna

Szef twórców Fallen Order, Stig Asmussen, dodał również, że jest wieloletnim fanem From Software, z pierwszego projektu studia, King’s Field, wydanego w 1994 roku.

Więcej szczegółów na temat mechaniki pożyczonych w Jedi: Fallen Order można przeczytać tutaj (o walce) i tutaj (o wszystkim innym). Tego zgromadziło się tyle, że grę można nazwać Respawn Entertainment „zachodni pogląd na Souls-like». 

Źródło: Wccftech

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();