Insider: przesunięcie premiery Assassin's Creed Shadows doprowadzi do nieuniknionego opóźnienia w wydaniu innych gier z serii, w tym remake'u Black Flag.
Wczoraj renomowany insider Tom Henderson podzielił się kilkoma interesującymi szczegółami na temat tego, co sprawiło, że Ubisoft przesunął premierę Assassin's Creed Shadows na luty 2025 roku i na co zostanie poświęcony dodatkowy czas.
Wspomniał, że oprócz wad technicznych, firma zmieni nieco fabułę i narrację gry, zwłaszcza elementy związane z afrykańskim samurajem Yasuke.
Co wiadomo
Tom Henderson uzupełnił swój artykuł o post na X. Jego źródła są pewne, że premiera Shadows na pewno odbędzie się 14 lutego i nie będzie już żadnych przesunięć, ale konieczność dodatkowych prac nad grą spowoduje przesunięcia w datach premier innych gier z franczyzy.
Henderson przypomniał o nadchodzących projektach:
- Project Obsidian - pełny remake Assassin's Creed IV: Black Flag;
- Project Invictus - wieloosobowa gra Assassin's Creed dla casualowych odbiorców; gra ma podobno przypominać Fall Guys;
- Project Hexe/Neo - kolejna pełnoprawna odsłona Assassin's Creed osadzona w średniowiecznej Europie czasów polowania na czarownice.
Henderson jest przekonany, że wszystkie powyższe gry odniosą sukces, a w przypadku udanej premiery remake'u Black Flag, Ubisoft wyda zaktualizowane wersje innych starych części serii. Informator nie ma również wątpliwości, że francuski wydawca będzie w stanie wyjść z trudnej sytuacji finansowej i reputacyjnej oraz odzyskać zaufanie graczy i inwestorów.
- Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) 1 października 2024 r.
Kilka innych ciekawostek - - Nigdy nie mów nigdy, jeśli chodzi o opóźnienia, ale nowa data, jak mi powiedziano, jest odpowiednia.
- Opóźnienie wpłynie na produkcję AC, ale na razie nie jest jasne, jak to wygląda.
- Invictus (multiplayer AC), Obsidian (remake Black Flag) i...
Przypominamy, że Assassin's Creed Shadows ukaże się 14 lutego 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series, a w przyszłości gra zostanie przeniesiona na iOS. Gra będzie dostępna na Steam w dniu premiery.
Źródło: Tom Henderson