Please Shut Up: stworzono modyfikację, która usuwa ponad 1500 linii podpowiedzi w God of War Ragnarok.

Please Shut Up: stworzono modyfikację, która usuwa ponad 1500 linii podpowiedzi w God of War Ragnarok.

W God of War Ragnarok graczy najbardziej irytowała duża liczba podpowiedzi od towarzyszy Kratosa. W momencie premiery w wersji PC dodano nawet opcję zmniejszenia ich liczby, ale to nie wystarczyło graczom, więc powstał mod na ten temat.

Co wiemy.

Mod Please Shut Up usuwa z gry ponad 1500 linii głosowych.

Autor zauważył, że mod ten jest w trakcie opracowywania, ponieważ identyfikacja tych wskazówek głosowych zajmuje dużo czasu. Obecnie usunięto dialogi bojowe, ponieważ są one bardzo widoczne w grze i łatwe do zidentyfikowania. Jednak dialogi związane z zagadkami często przeplatają się z dialogami fabularnymi, więc znacznie trudniej jest je zidentyfikować i skupimy się na nich w przyszłych wersjach, jeśli mod ten okaże się wystarczająco popularny.

Wskazówki, które zostały już usunięte:

  • Towarzysze podpowiadają, aby osłonić się przed trafieniem tarczą
  • Towarzysze przypominają ci o blokowaniu, jeśli zostaniesz trafiony.
  • Reakcja Mimira na trafienie ogniem, mrozem lub bifrostem.
  • Atreus rozdaje rozwiązania zagadek gejzeru Svartalheim w sekcjach łodzi.
  • Atreus/Mimir podają rozwiązania zagadek dotyczących Nornira i platformy przy wejściu do kopalni Svartalheim.
  • Tír/Atrei podają rozwiązanie zagadek związanych z kamieniem zmierzchu w Świątyni Alfheimu.
  • Freja udziela wskazówek podczas walki z bossem Nidhoggiem.
  • Freya/Atreus/Mimir podają rozwiązania zagadek związanych z wodą w zadaniu pobocznym Swartalfheim.

Źródło: nexusmods

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();