Epic Games Store zaprzyjaźnia się z Humble Bundle i planuje ulepszyć gry Ubisoft

Epic Games Store nadal porusza się małymi krokami do świetlanej przyszłości, i otrzymał kolejną ważną aktualizację.

Chmurowe Zapisz

Epickie gry pozwoliły utrzymać postęp w chmurze dzięki wydaniu This War of Mine and Moonlighter. Deweloperzy obiecali, że wprowadzą tę funkcję osobno dla każdej gry, a dwa tygodnie później lista została uzupełniona. Ponadto nowe gry wchodzące w skład Epic Games Store na początku otrzymają funkcję oszczędzania chmur:

Do tej pory funkcja zapisywania w chmurze działa dla 17 gier:

  • Alan Wake,
  • Close to the Sun,
  • Darksiders III,
  • Enter the Gungeon,
  • Genesis Alpha One,
  • GNOG,
  • Hyper Light Drifter
  • Brytania New Lands,
  • Limbo,
  • Moonlighter,
  • Mutant Year Zero: Road to Eden,
  • Overcooked,
  • Rebel Galaxy Outlaw,
  • Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter,
  • The Sinking City,
  • This War Of Mine,
  • World War Z.

Przyjaźń z Humble Bundle

Rynek Humble Bundle często cieszy graczy rabatami i darmowymi prezentami gier, a teraz biblioteka HB będzie mogła zostać przeniesiona do Epic Games Store. Twórcy dodali funkcję łączenia kont, która pozwala kupować gry w Humble Store dla epickiego sklepu. Co więcej, nie musisz przeprowadzać osobnej aktywacji produktu - gra automatycznie pojawi się w bibliotece po zakupie.

Plany

W przyszłych aktualizacjach Epic Games planuje zaktualizować projekt biblioteki i zoptymalizować łatki, aby zmniejszyć wagę aktualizacji. Podobne projekty otrzymają projekty Ubisoft. Firma wdrożyła już technologię For Honor, która zmniejsza wagę gry i czas instalacji. Ponadto w niedalekiej przyszłości pojawi się licznik, który śledzi czas spędzony w grze.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();